اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

5 سال زندان در انتظار مردی که از طریق ایمیل به خیانت همسرش پی بر

5 سال زندان در انتظار مردی که از طریق ایمیل به خیانت همسرش پی برد

خبرگزاری فارس: لئون واکر از شهروندان شهر راچستر هیلز آمریکا که از طریق مطالعه ایمیل های همسرش به خیانت وی پی برده بود، به 5 سال زندان محکوم شد.


به گزارش فارس به نقل از دیترویت نیوز، این شهروند 33 ساله زمانی که کلارا واکر همسرش در منزل نبود با استفاده از لپ تاپی که به طور مشترک از آن استفاده می کردند وارد حساب کاربری ایمیل همسرش کلارا واکر شده و ایمیل های او را مطالعه می کرد.
وی که کلمه عبور همسرش را می دانست وارد حساب جیمیل وی شده و از رابطه پنهانی او با مرد دیگری مطلع شده بود. واکر به حکم صادر شده اعتراض کرده و قرار است دادگاه تجدیدنظر در تاریخ 7 فوریه برگزار شود.
وی زمانی که از خیانت همسرش مطلع شد از او درخواست طلاق کرد، اما با این درخواست مخالفت شد و از همین جا بود که دسترسی غیرقانونی این مرد به حساب جیمیل همسرش افشا شد.
این اولین بار است که در آمریکا به علت دسترسی غیرقانونی یک شهروند به حساب ایمیل شهروند دیگری چنین حکم زندان سنگینی صادر می شود. برخی کارشناسان حقوقی این حکم را غیرعادلانه دانسته و افزوده اند برای آن معیار حقوقی مشخص و دقیقی وجود ندارد.
جالب آنکه امروزه در آمریکا در 45 درصد از پرونده های طلاق به مکاتبات انجام شده در ایمیل ها و شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک به عنوان سند و مدرک استناد می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد