اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

نیم نگاهی بر DiRT 3

نیم نگاهی بر DiRT 3

در این نسل، سازندگان بازی های رایانه ای روی بازی های شبیه ساز بیش از پیش سرمایه گذاری کرده اند؛ طرفداران زیادی نیز به سمت این بازی ها سرازیر شده اند و هر چه در این نسل پیش می رویم بر تعداد این بازی ها افزوده می شود. شبیه ساز های رانندگی بر خلاف بازی های اتومبیل رانی آرکید بسیار واقع گرایانه هستند و 
...
ادامه مطلب ...

فروش 7 میلیونی CoD : Black Ops در روز اول !

فروش 7 میلیونی CoD : Black Ops در روز اول !




طبق اعلام VGChartz ، بازی CoD : Black Ops موفق به فروش 7 میلیون نسخه تنها در روز اول فروش خود شد و با این اتفاق این بازی به صدر جدول پروفروش ترین بازی ها در روز اول صعود کرد . همانطور که در اوایل هفته خبر داده شده بود این بازی حدود 4.5 میلیون نسخه پیش فروش کرده بود و در روز اول خود هم موفق شد که این فروش را به 7 میلیون برساند . این بازی در روز اول خود 10% بیشتر از بازی Modern Warfare 2 فروش کرد .
اما اخبار دیگری هم منتشر شده است ، طبق این اخبار در حال حاضر نزدیک به چهار میلیون نفر در حال بازی کردن این بازی در Xbox Live هستند ، و تقریبا تعداد کمتری هم در PSN در حال بازی کردن میباشند . این بازی توانست چیزی حدود 3.6 میلیون در آمریکا ، 1.4 میلیون در UK ، یک میلیون نسخه در اروپا و حدود 350,000 نسخه در کانادا بفروش برساند ، در این میان X360 بیشترین فروش ، یعنی 59 در صد فروش این بازی را بخود اختصاص داد و بعد از آن هم PS3 با 36 درصد در جایگاه دوم قرار گرفت و در انتها هم کنسول های DS , PC و Wii قرار گرفتند .

دفاع از خانه

دفاع از خانه

به جرات می توان گفت، بازی های رایانه ای که در سبک اول شخص و جنگ های نوین ساخته می شوند؛ درحال افزایش اند. هر چند وقت یک بار یا یک عنوان جدیدی معرفی می شود یا اینکه نسخه ی جدیدی از سری قدیمی به نمایش درمی آید. بازی های مشهور و محبوبی همچون Call Of Duty با قدم نهادن در سبک جنگ های نوین به بازی سازانی که در داستان های جنگ جهانی مانده اند؛ جرات دادند تا به این سبک و دوره ی زمانی وارد شوند.  
...
ادامه مطلب ...

جنون سرعت

جنون سرعت

در یک روز آفتابی، با خیالی آسوده و با سرعتی غیر قانونی مشغول رانندگی در جاده های وسیع و زیبای شهر هستید تا به هر طریق ممکن، مسابقه را از رقیب خود برنده شوید... اتومبیل شما با سرعت بسیار زیاد و در شهری شلوغ مشغول پیمودن خیابانهاست  
... 
ادامه مطلب ...

BRiNK - مقاومت برای آزادی

BRiNK - مقاومت برای آزادی

تاکنون عناوین بسیاری برای سال 2011 تایید شده اند. تعداد این عناوین به قدری زیاد خواهد بود که به راحتی نمی توان گفت کدام بازی بهتر و موفق تر میتواند باشد. عده ای از منتقدین سال 2011 را، سالِ جنگ FPS ها نامیده اند و دلیل این نام گذاری نیز قطعا، عرضه ی عناوینی همچون Brink، Crysis 2، Rage و... در آن سال است. 
 
...
ادامه مطلب ...

پلیسی در لباس مجرمان

پلیسی در لباس مجرمان

اولین عنوان سری True Crime به نام True Crime: Streets of LA در نوامبر ۲۰۰۳ برای کنسول های نسل قبل منتشر شد و دو سال بعد، در نوامبر ۲۰۰۵ نسخه ی دوم این سری با عنوان True Crime: New York City به بازار آمد که هر دوی آن ها از بازی های خوب زمان خود بودند.حال بعد از گذشت ۵ سال از آخرین عنوان این سری،  
...
ادامه مطلب ...

جنگ با سبکی نوین !

جنگ با سبکی نوین !

هر علمی که قدیمی تر باشد اکنون پیشرفته تر و مدرن تر محسوب میشود از انجا که بشر از ابتدا برای دفاع از خود به انواع سلاح ها نیاز داشته، میتوان گفت که علم ساخت انواع تجهیزات جنگی اکنون در اوج خود قرار دارد. کشورهای زیادی هستند، که هم اکنون در این باره تلاش زیادی میکنند تا علم اسلحه سازی و تقویت سلاحهای جنگی را پیشرفته تر کنند.  
...
ادامه مطلب ...

War...War never changes

War...War never changes

لطفا کمی مکث کنید! حال در ذهن خود برگ های تاریخ را ورق بزنید. جنگ های صلیبی ، لشکر کشی های ناپلئون، جنگ های جهانی، جنگ ویتنام، جنگ خلیج فارس و ... همه و همه تنها یادآور یک واقعه شوم هستند و آن هم چیزی جز کشتار افراد بی گناه نیست. حرص و طمع به مانند شکم اژدهایی می باشد که هیچ گاه عطشش نسبت به گشت و خون از بین نمی رود. جنگ گلچینی از صحنه های متفاوت می باشد. رشادت و بزدلی، ایستادگی و فروگزاری، جان دادن و جان گرفتن، آزادگی و حقارت و هزار یک مورد دیگر تنها قسمت کوچکی از این روایت خون خواه می باشند. در طول تاریخ جنگ های فراوانی دیده ایم که به منظور حفظ عزت و شرافت صورت گرفته اند. چنین جنگ هایی حتی اگر با عواقب بد همراه شوند بازهم شیرین هستند ولی جنگی که در این پیش نمایش به تشریح آن خواهم پرداخت چه؟ آیا آن هم به همین صورت است؟ برای پی بردن به جواب این سوال لطفا ما را تا انتها همراهی کنید.

...
ادامه مطلب ...

ساعتی که با آب کار می کند !

ساعتی که با آب کار می کند !

این ساعت رومیزی بدون استفاده از هر نوع باتری و تنها با آب کار می کند. کافی است هر چند هفته یکبار آب آن را تعویض کنید تا توان کار کردن داشته باشد.
...
ادامه مطلب ...

ویروس «زامبی» به چینی‌ها حمله کرد!

ویروس «زامبی» به چینی‌ها حمله کرد!

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی شانگ‌های دیلی ،هکرها توانستند با استفاده از ویروس موسوم یه زامبی کنترل بیش از یک میلون تلفن همراه در کشور چین را بدست بگیرند.
این ویروس با رخنه در تلفن همراه کاربر شروع به ارسال پیام های اسپم می‌کند که در برخی از موارد تا ۳۰۰ هزار دلار در روز هزینه برای کاربران داشته است.
 
...
ادامه مطلب ...

مناقشه میان اسپانیا و مراکش بخاطر اشتباه سرویس نقشه گوگل

مناقشه میان اسپانیا و مراکش بخاطر اشتباه سرویس نقشه گوگل

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی‌تلگراف غول اینترنتی دنیا تنها چند روز پس از آنکه نیکاراگوئه با استناد به نقشه‌های اینترنتی گوگل خاک کاستاریکا را اشغال کرد، بار دیگر با اشتباه خود مناقشه سرزمینی میان دو کشور را موجب شد.
این بار موضوع این گونه است که در نقشه گوگل جزیره مورد مناقشه جعفری (Parsley Island ) در جنوب کشور اسپانیا و شمال کشور مراکش به اشتباه و بر خلاف نقشه‌های بین‌المللی متعلق به کشور مراکش اعلام شده بود.
ادامه مطلب ...

لپ تاپ Asus از چوب بامبو

لپ تاپ Asus از چوب بامبو

اخیرا آسوس یک خط تولید جدید از لپ تاپ را در تایوان باز کرده است. این مدل سازگار با طبیعت، در بخش درپوش و جایگاه قرارگیری مچ دست، از چوب بامبو استفاده می کند اما به جز این، همه چیز آن مانند یک لپ تاپ مرسوم است.
ادامه مطلب ...

میز Laptop قابل حمل

میز Laptop قابل حمل


آیا تا کنون در حمل Laptop و استفاده از آن دچار مشکل شده اید؟ مثلا تصور کنید که در فرودگاه و یا ترمینال هستید و ساک دستی و وسایل زیاد دیگری در دستتان است ناگهان نیاز پیدا میکنید که به فایلی در کامپیوتر شخصی خود برای کسب اطلاعاتی دسترسی داشته باشید. برای سهولت استفاده از سیستمتان Hammacher Schlemmer توانست کیف Laptab ای را طراحی کند که میتواند به صورت موقتی برایتان میز کامپیوتری تولید کند. سطح رویه آن از پلاستیک فشرده و آلومینیوم سبک ساخته شده و جابه جا کردن آن نیز بسیار آسان است. پس از استفاده این سطح قابل جمع شدن است و به راحتی به همان کیف ساده Laptop تبدیل می شود

تست گروهی خنک کننده های lga1156

تست گروهی خنک کننده های lga1156

تست و بررسی گروهی محصولات در یک گروه خاص یکی از راههایی است که از طریق آن می توان به کاربران کمک مناسبی در راستای انتخاب صحیح محصول ارایه داد. در تست های گروهی که بصورت جامع برگزار می شوند حضور برندهای معتبر و شناخته شده در کنار هم و نیز حضور برندهای جدید می تواند عیار کالا را به درستی نمایان سازد. خنک کننده پردازنده عنوان کالایی است که تصمیم گرفتیم در یک بررسی گروهی , محصولات متنوعی از آن را مورد ارزیابی قرار دهیم و برندهای حاضر در بازار ایران و همینطور بازار جهانی را در کنار یکدیگر گرد آورده و توانایی آنها را در خنک سازی پردازنده محک بزنیم. از آنجاییکه پلتفرم مبتنی بر چیپست Intel P55/H55 به تازگی در بازار جهانی مطرح شده و جای خود را در بازار بعنوان یک پلتفرم قابل قبول با هزینه و کارآیی مناسب بدست آورده است لذا تصمیم بر آن شد که خنک کننده های پردازنده مبتنی بر سوکت LGA1156 را در قالب یک بررسی گروهی مورد ارزیابی قرار دهیم.
ادامه مطلب ...

مرورگر وب اجتماعی ‘RockMelt’ طراحی شده توسط کروم

مرورگر وب اجتماعی ‘RockMelt’ طراحی شده توسط کروم

تاکنون از ” مرورگر وب اجتماعی” چیزی شنیده اید؟ سازنده نت اسکیپ، یعنی مارک اندرسن، از مرورگر وب اجتماعی جدید موسوم به “RockMelt” چند روز پیش پرده برداری کرد. اندرسن ویژگی های مختلف را از زمان ساخت این مرورگر در حالی که در ذهن داشته تا مرورگری مناسب با جهان اجتماعی و شبکه های اجتماعی را به اندازه مشاهده صفحات وب مهم شده است. پس از ساخت و پیشرفت ان برای مدت تقریبا دو سال نسخه بتا مرورگر در دسترس تعداد محدودی از کاربران، که دعوت نامه داشتند، قرار گرفت. مرورگر وب اجتماعی شبکه های اجتماعی را به طور مستقیم به داخل مرورگر ادغام می کند در حالی که با استفاده از سرور های مبتنی بر کلود تنظیمات کاربر برا ذخیره می نماید.
 
 
....
ادامه مطلب ...

پرینتر بدون جوهر!


پرینتری که جوهر ندارد


در دوران کودکی حتی بیرون انداختن مدادهای کوچک شده هم برای برخی از ما رنج آور بود. به طوری که هفته ها از همان مداد ها استفاده می کردیم. اما نظرتان در مورد استفاده از مدادهای مستعمل و کوچک به جای جوهر پرینتر چیست؟ البته یادمان باشد که این پرینتر هنوز یک ایده است و به مرحله تولید نرسیده!

...
ادامه مطلب ...

هکرها کینکت مایکروسافت را هک کردند!

هکرها کینکت مایکروسافت را هک کردند!

فقط چند روز پس از انتشار عمومی Kinect، یعنی افزودنی ایکس باکس ۳۶۰ هک شد. این  امر نشان از قدرت هکرهاست و قدرت آنها تا با اراده خود به مقصد نهایی یعنی هک کردن برسند (اپل بزرگترین قربانی آنهاست).
اما در مورد هک کردن کینکت می‌توان انگیزه این هکر را جایزه ۲۰۰۰ دلاری ارائه شده توسط صنایع Adafruit مستقر در نیویورک دانست. این شرکت معتقد است کینکت افزودنی یا سیستم الحاقی خوبی برای ایکس باکس ۳۶۰ است.


اما این ویدئو منتشر شده در یوتیوب نشان می‌دهد که یک هکر کنترل حرکت سیستم حسگر کینکت را گرفته است.
وقتی این جایزه برای اولین بار اعلام شد، مایکروسافتاعلام کردکه: “مایکروسافت از اصلاح این محصولات خود چشم پوشی نمی کند. با Kinect، مایکروسافت سیستم حفاظتی متعددی برای سخت افزار و نرم افزار طراحی کرده تا احتمال دستکاری محصول را کاهش دهد. مایکروسافت به تلاش خود برای پیشرفت در ساخت این نوع  پادمان ادامه خواهد داد و همکاری نزدیک با مجریان قانون و گروه های ایمنی محصول برای حفظ مقاومت  Kinect در برابر ورود به آن حفظ خواهد کرد.”
جالب توجه است که، جایزه در ابتدا ۱۰۰۰ دلار بود. بعد از شنیدن پاسخ از مایکروسافت، Adafruit آن را به ۲۰۰۰ دلار رساند.
</p> </p>




منبع: hothardware

معرفی ۱۰بازی آنلاین رایگان در سایت بینگ

معرفی ۱۰بازی آنلاین رایگان در سایت بینگ



آیا استفاده از بازیهای آنلاین و سرگرم شدن با آنها را دوست دارید؟ بازی های آنلاین می توانند راه بسیار خوبی برای گذران اوقات فراغت و تفریح و سرگرمی کاربران کامپیوتر باشند به ویژه هنگامی که از کار روزمره خسته و  دلزده می شوند، و یا حتی هنگامی که در کارهای مرتبط با وب از وبلاگ نویسی، ذخیره سازی فایل های شخصی روی فضای ذخیره سازی ابری، و یا تماشای آزمایش های علمی در یوتیوب خسته می شوید، کمی بازی آنلاین می تواند وسیله خوبی برای استراحت باشد.
...
ادامه مطلب ...

کپی رایت آزاد! (هر چیزی رو کپی کن)

کپی رایت آزاد! (هر چیزی رو کپی کن)

کپی کردن هر چیزی حتی فایلها ی ایمیج و آهنگ و ویدئو به صورت ناقص امکان پذیر است!

فرض کنید که یک ویدئو به حجم ۳۰ مگابایت را میخواهید روی یک فلش مموری که تنها ۲۰ مگا بایت جای خالی دارد بریزید. در حالت عادی این کار شدنی نیست و شما باید یک سری از فایلهای داخل فلش را پاک کنید تا جای خالی بوجود آید.اما اینجا من  روشی را به شما یاد میدهم که این کار شدنی خواهد شد.


نرم افزار tera copy نرم افزاریست رایگان که بعد از نصب حتی احتیاجی ندارید  که آیکون آن را روی دسکتاپ خود نگه دارید چون که این نرم افزار خودش را به سیستم کپی ویندوز میچسباند و فرآیند عادی کپی برداری ویندوز را متوقف میکند و خودش فرمان را به دست میگیرد .پس تنها کافیست که یک بار نرم افزار را دانلود کنید و همین و بس…!بقیه کارها را خود نرم افزار انجام میدهد

تنظیمات این نرم افزار بسیار ساده است  و حتی یک امکان برای تست نیز در اختیار شما میدهد !فرض کنید میخواهید محتویات یک سی دی قفل شده را کپی کنید میتوانید اول از گزینه تست استفاده کنید اگر جواب گرفتید بعد کپی کنید.

دانلود کنید

«ویندوز ۸» سال ۲۰۱۲ عرضه می‌شود!!!

ویندوز ۸» سال ۲۰۱۲ عرضه می‌شود!!!

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت در یک پست دریکی از وبلاگ‌های آلمانی شرکت مایکروسافت این شرکت نزدیک ترین تاریخ را برای عرضه نسخه دیگری از سیستم عامل خود را دو سال دیگر یعنی سال ۲۰۱۲ تعیین کرد. 
...
ادامه مطلب ...

هیتاچی نازک‌ترین هارد درایو اکسترنال دنیا را عرضه کرد

هیتاچی نازک‌ترین هارد درایو اکسترنال دنیا را عرضه کرد

به گزارش فارنت و به نقل از الکترونیستا شرکت هیتاچی باریک‌ترین هارد درایو اکسترنال دنیا را به ضخامتی کمتر از یک سانتیمتر تولید کرد.
این هارد درایو در کلاس جی-تکنولوژی این شرکت قرار دارد و بنا بر اعلام این شرکت تنها ۹٫۹ میلیمتر ضخامت دارد و می تواند تا ۳۲۰ گیگابایت اطلاعات را در درون خود جای دهد.
...
ادامه مطلب ...

پرینت گرفتن مستقیم از فلش درایو با Printouts

پرینت گرفتن مستقیم از فلش درایو با Printouts

با شنیدن کلمه پرینتر اولین چیزی که به ذهن مان می رسد گرفتن پرینت از اسناد و عکس های مان است و دومین چیز ، سایز و قابل حمل و نقل نبودن آن به آسانی است. اما Printouts ذهنیت دوم شما را تغییر خواهد داد .
این پرینتر با طراحی زیبا و سایز کوچک می تواند بعنوان یک ابزار دست برای شما و همیشه در کیف لپ تاپ شما باشد . 
...
ادامه مطلب ...

دستگاهی برای تبدیل کاغذ باطله به مداد، طرحی برای حفاظت از جنگل

دستگاهی برای تبدیل کاغذ باطله به مداد، طرحی برای حفاظت از جنگل

بسیاری بر این عقیده اند که از زمانی که خط اختراع شد و انسان توانست آثار خود را مکتوب کند توانست فرهنگ خود را جاودانه کند و آن را اشاعه دهد . کاغذ و اختراع آن تاثیر شگرفی در انتقال فرهنگ و تمدن انسان ها داشت و امروزه هم با وجود وسایل نوظهور مانند محتوای دیجیتالی و Paperless کماکان کاغذ جایگاه خود را حفظ کرده و این شاید معضلی باشد بای محیط زیست انسان . چون برای تولید کاغذ و مداد درختان زیادی باید بریده شوند و این تهدیدی است برای جنگل ها و مایه نگرانی دوستداران محیط زیست . و امروزه راه کارهای زیادی برای استفاده مجدد از منابع موجود ارایه می شود تا شاید بتوان به کمک این راه کارها تا حدودی از مصرف بی رویه منابع محدود کنونی جلوگیری شود. 
...
ادامه مطلب ...

نوت بوک خورشیدی به بازار می‌آید

نوت بوک خورشیدی به بازار می‌آید

موبنا- شرکت AUO از نوت بوک رونمایی کرد که صفحه کلید آن لمسی است و انرژی خود را از نور خورشید تامین می کند.
صفحه کلید نوت بوک جدید AUO، لمسی ۱۴ اینچی و دارای پنل خورشیدی است که ضخامت ۲٫۱ میلیمتری برای آن در نظر گرفته شده است.
به این ترتیب انرژی کمتری نسبت به صفحه کلیدهای معمولی مصرف می کند.
این پنل خورشیدی هم داخل صفحه کلید و هم صفحه نمایش تعبیه شده و انرژی اضافی از طبیعت می گیرند، همچنین پنل نوری آنها حتی زمانی که نوت بوک بسته است کار می کند.
بر اساس تصاویری که از این نوت بوک منتشر شده، صفحه کلید این دستگاه شیشه ای لمسی است و نسبت به سایر نوت بوک ها جلوه و طراحی خاصی دارد.
این نوت بوک قرار است در طول نمایشگاه FPD International 2010 که ۱۰ تا ۱۲ نوامبر در ژاپن برگزار می شود رونمایی خواهد شد.

نرم افزار خطایاب املایی زبان فارسی رونمایی شد

نرم افزار خطایاب املایی زبان فارسی رونمایی شد

نرم‌افزار ویراستیار از تمامی سیستم عامل‌ها و محیط‌های رایانه‌ای پشتیبانی می‌کند و قابلیت خطایابی املایی ، ‌ویرایش و اصلاح علائم نگارشی، مبدل پینگلیش،‌ مبدل اعداد، تقویم و تکمیل خودکار کلمه را داراست.

...
ادامه مطلب ...