اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

کامپیوتر مچی wimm در حال توسعه نرم افزاری

کامپیوتر مچی wimm در حال توسعه نرم افزاری









به نظر یک ساعت مچی می آید، اما کامپیوتری جدید است که ممکن است در آینده کاربران زیادی داشته باشد. نام اش WIMM است و نمایشگری یک اینچی دارد. احتمالا با نسخه ای از سیستم عامل اندروید وارد بازار خواهد شد و برنامه نویس ها هم اکنون مشغول ساخت نرم افزارهای ویژه اش هستند.

ویم دارای بلوتوث و وای-فای است و می تواند به اینترنت هم متصل شود. اما یک کامپیوتر در سایز ساعت چه کاربردی می تواند داشته باشد؟

اول از همه می تواند یک ساعت خوب باشد! اما این شروع ماجرا است. تصورش را بکنید این کامپیو تر با تلفن همراه شما از طریق بلوتوث در ارتباط باشد. حالا قرار ملاقات ها را روی آن می بینید. وضعیت آب و هوا نمایش داده می شود و آخرین اخبار را روی آن می خوانید. سنسورهای مختلفی هم روی آن تعبیه شده که به کار میکرواپلیکیشن ها می آید. شما همه اینها را روی یک نمایشگر با رزولوشن 160 در 160 پیکسل می بینید.

قبلا نمونه های مشابه ای معرفی شده و حتی هم اکنون در بازار وجود دارد. اما قرار است ویم تبدیل به یک محصول تجاری پرمصرف با پلتفرمی باز بشود، با اپلیکیشن ها و بازار ویژه خودش. همانطور که این روزها همه به دنبال جدید ترین تلفن های هوشمند و تبلت ها هستند شاید در آینده این کامپیوترهای مچی هم عضو دیجیتال جدیدی باشند که همیشه همراه ما هستند.

هنوز از قیمت و زمان ارایه WIMM به بازار خبری نیست. اما امیدواریم این گجت دوست داشتنی را هر چه زودتر در بازار ببینیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد