اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

آغاز امیدوارکننده فصل خرید اینترنتی کریسمس

آغاز امیدوارکننده فصل خرید اینترنتی کریسمس

خبرگزاری فارس: میزان پول صرف شده برای انجام خریدهای آنلاین در فصل تعطیلات کریسمس آغازی امیدوارکننده داشته و نسبت به سال قبل افزایش یافته است.


به گزارش فارس به نقل از سی نت، کارشناسان معتقدند افزایش صرف هزینه در این حوزه نشان می دهد که بازار تجارت و خرید الکترونیک علیرغم همه دشواری ها تا حدی به حالت عادی بازگشته، هر چند ثبات در این بخش هم مانند دیگر حوزه های اقتصادی به طور کامل برقرار نشده است.
بررسی های شرکت کارت اعتباری MasterCard نشان می دهد که صرف هزینه در این زمینه در سال 2010 نسبت به سال قبل از آن 15.4 درصد افزایش یافته است. گزارش این شرکت که بازه زمانی 31 اکتبر تا 24 دسامبر را در بر می گیرد، با تکیه بر شبکه کارت اعتباری مسترکارت تهیه شده است.
بر اساس این گزارش بخش عمده خریدهای آنلاین کریسمس مربوط به لباس، وسایل الکترونیک مانند گوشی و کنسول، لوازم سبک منزل و کالاهای فرهنگی است و حتی خرید الکترونیک جواهرات هم در حال رونق گرفتن است.
در گزارش دیگری که توسط ComScore تهیه شده و یک نوامبر تا 20 دسامبر را در بر می گیرد از افزایش 12 درصدی تجارت الترونیک نسبت به سال 2009 خبر داده شده است. این شرکت ارزش خریدهای اینترنتی هفته در پیش را 5.5 میلیارد دلار پیش بینی کرده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد