اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

رونمایی از کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین تلویزیون‌های سه‌بعدی


ال.جی کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین سایز تلویزیون‌های سه‌بعدی را در نمایشگاه بین‌المللی محصولات مصرف‌کننده در هفته آتی نمایش خواهد داد.
به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شرکت ال.جی اعلام کرد که یک تلویزیون سه‌بعدی 72 اینچ در نمایشگاه محصولات الکترونیکی لاس‌وگاس در هفته آتی به نمایش خواهد گذاشت که بزرگ‌ترین تلویزیون سه‌بعدی در جهان محسوب می‌شود.
این شرکت هم‌چنین اعلام کرده است که یک تلویزیون دیجیتال قابل حمل که قابلیت دریافت تصاویر سه‌بعدی را دارد، معرفی خواهد کرد.
بنا بر اعلام ال.جی، lz9700 بزرگ‌ترین تلویزیون سه‌بعدی است که تا به حال ساخته شده است و دیدن تصاویر سه‌بعدی آن نیازمند یک عینک است.
ال.جی جزییات اندکی درباره این محصول ارائه داد و قیمت آن هنوز فاش نشده است اما انتظار می‌رود جزییات این محصولات در طول برگزاری نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرف‌کننده در لاس‌وگاس ارایه شود.
‌تلویزیون سه‌بعدی قابل حمل این شرکت مطابق با استاندارد atdc-m/h است و برای مشاهده تصاویر این تلویزیون نیازی به عینک نیست؛ نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرف‌کننده از تاریخ شش ژانویه تا نهم این ماه در لاس‌وگاس برگزار می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد