اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

به روز رسانی عمده، ویژگیهای جدید و ثبات ارتقا یافته برای “دیگسبی

به روز رسانی عمده، ویژگیهای جدید و ثبات ارتقا یافته برای “دیگسبی”


دیگسبی (Digsby)، کلاینت محبوب جامع پیامرسانی فوری، امروز به روز رسانی شد و چندین ویژگی جدید کلیدی به این نرم افزار افزوده شده است.
دیگسبی اکنون افزون بر پروتکلهای معمول پیامرسانی فوری (IM) مانند MSN، Gtalk، AIM و … از بسیاری از پلتفورمهای شبکه های اجتماعی نیز پشتیبانی می کند. کاربران اینک قادرند از طریق پنلهای اختصاصی وضعیت Twitter ، Facebook ، LinkedIn و MySpace را زیر نظر داشته باشند و از طریق بخش نوسازی شده Accounts در اولویتهای Digsby به افزودن اکانت برای خود بپردازند.... 
به روز رسانی عمده، ویژگیهای جدید و ثبات ارتقا یافته برای “دیگسبی”


دیگسبی (Digsby)، کلاینت محبوب جامع پیامرسانی فوری، امروز به روز رسانی شد و چندین ویژگی جدید کلیدی به این نرم افزار افزوده شده است.
دیگسبی اکنون افزون بر پروتکلهای معمول پیامرسانی فوری (IM) مانند MSN، Gtalk، AIM و … از بسیاری از پلتفورمهای شبکه های اجتماعی نیز پشتیبانی می کند. کاربران اینک قادرند از طریق پنلهای اختصاصی وضعیت Twitter ، Facebook ، LinkedIn و MySpace را زیر نظر داشته باشند و از طریق بخش نوسازی شده Accounts در اولویتهای Digsby به افزودن اکانت برای خود بپردازند.


سرویسهای بیرونی مانند Facebook و Gmail اکنون انسجام بیشتری با دیگسبی یافته اند، به این معنا که شما دیگر نیازی به افزودن جداگانه فید اخبار Facebook و Facebook Chat ندارید، و چنین وضعیتی برای Gmail و Gtalk نیز صادق است.

تیم دیگسبی همچنین قابلیت ایمیل را افزوده است که سبب می شود چک کردن اکانتهای POP3 و IMAP تنها با یک کلیک امکانپذیر شود.

به روزرسانی های این نرم افزار در آینده با استفاده از یک به روزرسان خودکار انجام خواهد شد که آپدیتها را به محض ورود شما به حسابتان (log in) دانلود نموده و پس از شروع به کار دوباره (restart) دیگسبی آنها را اجرا می نماید. این تیم یک سیستم به روزرسانی جدید که بسیار مانند به روزرسان Google Chrom است را طراحی نموده تا “دانلود آپدیتها هرگز برایتان دست و پاگیر نباشد”.


همانطور که از هر آپدیت منظمی انتظار می رود، رفع اشکالهای فراوانی نیز انجام می شود و نوید یک کلاینت باثبات تر، با نشت اطلاعات و قطع ارتباط کمتر را با خود به همراه می آورد.

ویژگیهای دیگری نیز افزوده شده اند از جمله: دسته بندی شهودی تر لیست دوستان، یک ضد اسپم ICQ که همه درخواستهای دوستی که دارای URL هستند و از متن راست نویس پشتیبانی می کنند (که امکان تایپ شما به آن صورت را نیز در نظر گرفته اند) را مسدود می سازد.

منبع:‌ makeuseof

دیگسبی راهکاری اختصاصی به منظور پیامنگاری فوری برای کاربران Windows، Macو Linux فراهم کرده است. شما می توانید آخرین نسخه آن را از اینجا دانلود کنید. نظراتتان درباره این نرم افزار را با ما در میان بگذارید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد