اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

رامین جوادی، آهنگ‌ساز مدال‌افتخار

Cool رامین جوادی، آهنگ‌ساز مدال‌افتخار

مسوولان ابر شرکت الکترونیک‌آرتز رسما تایید کردند رامین جوادی، آهنگ‌ساز ایرانی-آلمانی تبار که در زمینه ساخت موسیقی متن فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی به شهرتی جهانی دست پیدا کرده است، در پروژه‌ی ساخت و توسعه‌ی جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های مدال افتخار، با این شرکت همکاری می‌کند.

رامین جوادی که در سال 1974 میلادی در شهر دویسبورگ آلمان از پدری ایرانی و مادری آلمانی متولد شده است، همکاری در ساخت موسیقی متن فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله بتمن شروع می‌کند و دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه را در کارنامه دارد. هم‌چنین وی بعنوان آهنگ‌ساز در پروژه‌ی ساخت فیلم‌هایی هم‌چون سه‌گانه تیغ و آقای بروکز فعالیت کرده است.
بسیاری از علاقمندان نام جوادی را بخاطر ساخت موسیقی متن مجموعه‌های تلویزیونی که از آن جمله می‌توان به نام فرار از زندان اشاره کرد، می‌شناسند.

اخیرا مسوولان شرکت الکترونیک‌آرتز تاریخ رونمایی از نسخه بتای مدال افتخار را دوازدهم مهر تعیین کرده‌اند. مدت امتحان این نسخه سه روز است و سرورهای آن در روز پانزدهم مهر بسته خواهند شد. این نسخه شامل دو نقشه به نام‌های "پایگاه کونار" و "کوهستان‌های شاهیکوت" بوده و در دو حالت کنترل و چندنفره اجرا خواهد شد. شرکت دایس امیدوار است این نسخه باعث فروش هر چه بیشتر نسخه‌ی اصلی شود.
مدال افتخار در تاریخ دوازدهم اکتبر سال جاری میلادی (20 مهر 1389) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس360، پلی‌استیشن3 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

- Medal of Honor
سازنده: EA Los Angeles - DICEناشر: EA
سبک: اکشن اول‌شخص
پلت‌فرم: PC - Xbox360 - PS3
تاریخ انتشار: 20 مهر 1389
نظرات 1 + ارسال نظر
طاهر شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.sunysky.blogsky.com

یک سلام گرم تقدیم شما دوست عزیز موضوعاتی جالبی که تو وب گذاشتی رو دیدم.به منم سر بزن sunysky.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد