اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

Xfx پا به عرصه تولید منبع تغذیه گذاشت

پیش فرض Xfx پا به عرصه تولید منبع تغذیه گذاشت

به تازگی دست به تولید منبع تغذیه های حرفه ای مخصوص بازی زده است، که از ویژگیهای متعددی ویژه ی کاربران حرفه ای برخوردار است.



مطمعنا شما هم با شنیدن نام تجاری XFX به یاد کارت گرافیک های قدرتمند و مناسب برای بازی این کمپانی می افتید.اما به طور قطع به زودی با شنیدن این نام تجاری ، محصولات دیگری نیز در ذهن شما تداعی خواهد شد و آن محصول چیزی نیست جز پاور های اختصاص یافته برای سیستم های قدرتمند خصوصا بازی های قدرتمند رایانه ای ، چراکه به تازگی خط تولید پاورهای کمپانی XFX رسما فعالیت خود را آغاز کرده است.

به کار گیری خازن های جامد ژاپنی مقاوم در برابر درجات حرارت بالا (105 درجه سانتی گراد) ، فن بزرگ 135 میلی متری مجهز به فناوری بلبرینگی ، پشتیبانی از فناوری های Nvidia SLI و ATI Crossfire ، به کار گیری کابل های قابل جدا شدن با انواع پیکر بندی های رایج دنیا این محصول را به یک پاور بی صدا و در عین حال پایدار در کاربردهای طولانی مدت و تحت پردازش های سنگین مبدل کرده است.

پاور های XFX که با حمایت سازگار عرضه می شود تا به حال در دو سری XXX و Black و با توان های 850 و 750 و 650 وات به بازار معرفی و عرضه شده اند.

گفتنی است این پاور جایزه معتبر و بین المللی کیفیت و بازدهی Silver80+ را به خود اختصاص دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد