اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

سخت‌افزار جدید اوراکل برای مدیریت Cloud Computing

Post سخت‌افزار جدید اوراکل برای مدیریت Cloud Computing

ایتنا - شرکت Oracle ، سومین شرکت تولیدکننده نرم‌افزار جهان، از جدیدترین محصول خود به منظور یاری رساندن به شرکت‌های ارائه کننده Cloud Computing (پردازش ابری) رونمایی نمود.





به گزارش ایتنا به نقل از شماران سیستم، لری الیسون مدیر ارشد این شرکت در کنفرانس سالانه تکنولوژی شرکت Oracle محصول Exalogic که ارتباط دهنده Server و Storage و تکنولوژی شبکه توسط نرم‌افزارهای Oracle می‌باشد را به نمایش گذاشت.

این نرم‌افزار به شرکت‌ها کمک خواهد نمود تا برنامه‌های کاربردی کسب و کار خود را به مرحله اجرا درآورند.

شرکت Oracle هم اکنون بعنوان رقیب شرکت‌های نرم‌افزاری اروپایی مانند SAP و IMB در زمینه نرم‌افزارهای کسب و کار و بازارهای محصولات مرتبط با database (پایگاه داده‌ها) می‌باشد.

این شرکت همچنین پس از خرید میلیارد دلاری شرکت Sun Microsystems در زمینه سخت‌افزار نیز با عرضه کنندگانی چون Hewlett-Packard به رقابت پرداخته است.

مدیر ارشد شرکت Oracle تلاش نموده است تا نظارت بر واژه Cloud(ابر) را در اختیار بگیرد و از Exalogic بعنوان «ابر در یک جعبه» یا Cloud in a box یاد نماید.

الیسون در سخنان خود مفهوم محاسبات ابری(Cloud Computing) را «به اشتراک گذاشتن مجموعه‌ای از منابع میان برنامه‌های کاربردی متفاوت در داخل شرکت‌ها» بیان نمود.

در پایان آقای الیسون هدف خود را گسترش چشمگیر سهم Oracle در بازار سخت افزار و نبرد با رقیبایی چون IBM و دیگر شرکت‌ها عنوان کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد