اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

زمان انتشار مایکروسافت ویندوز موبایل ۷ مشخص شد

 

زمان انتشار مایکروسافت ویندوز موبایل ۷ مشخص شد

 

 

 

مایکروسافت سیستم‌عامل جدید خود برای تلفن‌های همراه را به زودی وارد بازار می‌کند. نسخه جدید سیستم‌عامل مایکروسافت که Windows Phone 7 نام گرفته است قرار است طی برگزاری همایشی در تاریخ ۱۱ اکتبر به طور رسمی عرضه شود.

گفته می‌شود مایکروسافت در این گردهمایی علاوه بر جدیدترین نسخه سیستم‌عامل تلفن‌همراه، قصد دارد نرم‌افزار و یا سخت‌افزارهای دیگری را نیز به کاربران معرفی کند.

گفتنی است تاکنون زمان دقیق انتشار اولین گوشی که به این سیستم‌عامل مجهز خواهد بود و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت مشخص نشده است، با این وجود منابع آگاه از همکاری برخی از تولید‌کنندگان گوشی تلفن‌همراه نظیر شرکت LG، سامسونگ و HTC با مایکروسافت برای عرضه این سیستم‌عامل خبر می‌دهند. همچنین در این لیست نام شرکت‌های Dell و Asus نیز به چشم می‌خورد.

پیش از این مایکروسافت طی اطلاعیه‌ای علاوه بر شرکت‌های ذکر شده، شرکت‌های سونی‌اریکسون و توشیبا را نیز به عنوان تولید‌کنندگان تلفن‌همراهی که سیستم‌عامل Windows Phone 7 را روی گوشی‌های خود جای خواهند داد، معرفی کرده بود.

به گزارش همکاران سیستم، شرکت LG از نخستین شرکت‌هایی است که از سوی کمیسیون ارتباطات آمریکا موفق به اخذ اجازه نامه استفاده از این سیستم‌عامل روی گوشی‌های تلفن‌همراه شده است.

کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که مایکروسافت روی این سیستم‌عامل جدید، امکانات فنی بیشتر با کارایی آسان‌تر نظیر پشتیبانی کامل از فناوری چند دستوری به همراه قابلیت کپی کردن و چسباندن آسان را قرار داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد