اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

بخش چندنفره در بایوشاک: اینفینیت وجود نخواهد داشت

Cool بخش چندنفره در بایوشاک: اینفینیت وجود نخواهد داشت

کن لوین، مدیر استودیو بازی‌سازی ایرشنال‌گیمز‌ تاکید کرد با این‌که در حال حاضر مشغول بررسی بخش‌های ‌چندنفره در اینفینیت هستند، اما هیچ تضمینی برای وجود این قسمت‌ها در بازی اصلی وجود ندارد.
مصاحبه‌ای که لوین، خالق بایوشاک با سرویس خبری کوتاکو در نمایشگاه گیمزکام آلمان داشت، تاکید کرد که تیم بازی‌سازی ایرشنال‌گیمز علاقه‌ای به افزودن بخش چندنفره به بازی ندارند، مگر این‌که طرح جدید و خلاقانه‌ای را معرفی کنند. لوین معتقد است اگر خلاقیت و نوآوری در بخش چندنفره وجود نداشته باشد، بازی‌کننده‌ها به سرعت به بازی کردن ندای‌وظیفه و هیلو باز خواهند گشت.
Cool بخش چندنفره در بایوشاک: اینفینیت وجود نخواهد داشت

کن لوین، مدیر استودیو بازی‌سازی ایرشنال‌گیمز‌ تاکید کرد با این‌که در حال حاضر مشغول بررسی بخش‌های ‌چندنفره در اینفینیت هستند، اما هیچ تضمینی برای وجود این قسمت‌ها در بازی اصلی وجود ندارد.
مصاحبه‌ای که لوین، خالق بایوشاک با سرویس خبری کوتاکو در نمایشگاه گیمزکام آلمان داشت، تاکید کرد که تیم بازی‌سازی ایرشنال‌گیمز علاقه‌ای به افزودن بخش چندنفره به بازی ندارند، مگر این‌که طرح جدید و خلاقانه‌ای را معرفی کنند. لوین معتقد است اگر خلاقیت و نوآوری در بخش چندنفره وجود نداشته باشد، بازی‌کننده‌ها به سرعت به بازی کردن ندای‌وظیفه و هیلو باز خواهند گشت.

کن لوین در این رابطه گفت: "چیزی که من در رابطه با بخش چندنفره می‌گویم، همان حرفی است که برای بایوشاک نیز زده بودیم: ما هیچ برنامه‌ای برای بخش چندنفره نداریم. مسایل را بررسی خواهیم کرد، ولی اصلا علاقه‌ای به ساخت بخش چندنفره‌ای نداریم که در بازی‌های دیگر نیز می‌توان یافت. به این دلیل که: 1- این کار، کار خلاقانه و جالبی نیست. 2- از نظر اقتصادی، شما وقت خود را هدر می‌دهید. آن‌ها می‌روند هیلو بازی می‌کنند. آن‌ها می‌روند ندای وظیفه بازی می‌کنند."

وی در ادامه افزود: "اگر ما کار جدیدی انجام دهیم، اگر کاری مانند چهار بازمانده ارایه دهیم که حرف‌های جدیدی برای گفتن دارد، مردم به سمت بازی ما کشیده خواهند شد. اگر نه، زمانتان را هدر ندهید."
لوین هم‌چنین نظر خاصی دارد: "شما یک طراح بازی کامل نیستید اگر نتوانید از این موارد درس بگیرید: 1- بازی‌های خوب و بازی‌های بد. 2- بازی‌هایی که بر روی کاری که شما انجام می‌دهید تاثیر واقعی ندارند. شما احتیاج دارید به دورتر نگاه کنید."
جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های بایوشاک تحت عنوان اینفینیت برای سال 2012 میلادی و پلت‌فرم‌های ایکس‌باکس360، پلی‌استیشن3 و رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده است.

- BioShock: Infiniteسازنده: Irrational Games
ناشر: 2K Games
سبک: اکشن اول‌شخص
پلت‌فرم: PC - Xbox360 - PS3
تاریخ انتشار: 2012 میلادی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد