اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

خدمات جدید یاهو در راه است

پیش فرض خدمات جدید یاهو در راه است

خبرگزاری فارس: یاهو در حال آزمایش خدمات جدیدی است که یک لایه اضافی از اطلاعات را به بخش‌هایی همچون اخبار می افزاید و دسترسی به عکس و لینک را در هر یک از مطالب منتشر شده تسهیل می کند.


به گزارش فارس به نقل از تک وب، خدمات یاد شده که Infinite Browse نام گرفته، به کاربران کمک می کند تا به سرعت اطلاعات دقیقی را در مورد موضوع مورد نظر خود بیابند. از جمله این اطلاعات می توان به صفحات وب مرتبط، دیگر اخبار، عکس ها و تصاویر، اسلایدشوها و دیگر موضوعات مرتبط اشاره کرد.
مقامات یاهو معتقدند که امروزه جستجو صرفاً به معنای وارد کردن یک کلمه و دریافت اطلاعات مرتبط نیست و باید کاری کرد که اطلاعات متناسب و مورد نیاز با انجام عمل جستجو در دسترس قرار بگیرد. با افزوده شدن این بخش به یاهو اطلاعات متنوع و گسترده ای در حین مطالعه هر مطلب در یاهو بدون نیاز به جستجوی اضافه در دسترس خواهد بود.
کارشناسان معتقدند هدف یاهو از این اقدامات افزایش غنای سرویس های جستجوی خود و حفظ جایگاه خود در بازار موتورهای جستجو در رقابت با گوگل، بینگ است.
قرار است مایکروسافت نیز با هدف غنی سازی این خدمات با یاهو همکاری کند. هنوز مشخص نیست عموم مردم چه زمانی می توانند از این خدمات استفاده کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد