اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

لپ تاپ سه بعدی توشیبا بدون عینک!

لپ تاپ سه بعدی توشیبا بدون عینک!


ایتنا - لپتاپ جدید توشیبا تصاویر سه بعدی را بدون بر چشم زدن عینک یا استفاده از وسیلۀ اضافی نشان میدهد.
در این روزها تب و تاب فناوریهای سه بعدی رفته رفته همه گیر میشود. تصوری که ما از دنیای سه بعدی داریم فعلاً محدود میشود به تلویزیونهای سه بعدی که حتماً تبلیغات آنها را چندین بار دیدهایم.

جزء جدایی ناپذیر از این نوع تلویزیونها هم همان عینکهای رنگی است که بعدی تازه به تصویر و چهره ای خنده دار به ما میدهد.

به گزارش ایتنا، در حالی که بسیاری از دوستداران فناوری، خود را برای داشتن تلویزیونهای سه بعدی آماده میکنند، دنیای رایانه هم خود را از این قافله عقب نمیبیند و خبرهایی هم از لپتاپهای سه بعدی به گوش میرسد که همراه با عینکهای مخصوص عرضه میشوند.

اما در همین حال و هوا، شرکت توشیبا، به تازگی خبر از تولید لپتاپهای جدیدی داده است که تصاویر سه بعدی را بدون بر چشم زدن عینک یا استفاده از وسیلۀ اضافی نشان میدهد. بنا به گفته توشیبا، این صفحه نمایش از یک پنل ۱۲۰ هرتزی تشکیل شده است که حداقل میزان نرخ مورد نیاز یرای دوباره سازی یک صفحه نمایش برای تصاویر سه بعدی است.

این نمایشگر، مجهز به یک وب کم نیز میباشد که در جای همیشگی خود در بالای صفحه جای گرفته است. اما ویژگی آن این است که وقتی چشم شما در خط مستقیم با آن قرار میگیرد، از چهرۀ شما یک تصویر سه بعدی تهیه میکند. البته در حال حاضر این تصاویر سه بعدی به کیفیت تلویزیونهای سه بعدی موجود در بازار نیست اما توشیبا برای بهبود کیفیت و ماندگاری تصاویر و ارتقاء سختافزاری و نرم افزاری آن تلاش میکند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد