اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

گزارشی از کنفرانس مایکروسافت در سی‌ای‌اس ۲۰۱۱

۷:۴۶ بعد از ظهر، اوه نه، فقط یک تردستی مربوط به بازی نور بود.

۷:۴۶ بعد از ظهر ، صبر کنید ببینیم استیو و گری شاپیر کجا رفته اند؟



۷:۴۶ بعد از ظهر ، تمام این محصولات برای بازدید ما است! از اینکه اینها را مطالعه می کنید متشکریم.


۷:۴۶ بعد از ظهر و .. این صدا رو می تونید بشنوید؟ این صدائی است که ماکروسافت یک چرخه مهمی از لوح های فشرده را از رده خارج می کند.

....

۷:۴۵ بعد از ظهر من می خوام از همتون بخاطر وقتی که گذاشتید بسیار تشکر کنم. سال جدید شگفت انگیز و خارق العاده ای داشته باشید.  این آرزو رو از ته قلبم براتون می خوام.

۷:۴۵ بعد از ظهر رایانه های شخصی ویندوزی دائما در حال گسترش بوده و با شرایط مختلف در حال تطبیق می باشند.  ویندوزها در هر جائی بر روی هر وسیله ای بدون تفافق کاربر وجود خواهند داشت. که این امر به نوعی می تواند یک تهدید باشد.



۷:۴۴ بعد از ظهر استیو اینطور می گه که بهترین تلفن موجود در این نمایشگاه فقط تلفن ویندوز ۷ است. ما اینو نمی دونیم استیو. اگر این تلفن چند کاره باشه که خیلی خوب می شه.

۷:۴۳ بعد از ظهر این یک زمان بسیار هیجان انگیز برای تولید کنندگان و مشتریان می باشد. این قدرت این اعلامیه رو نشون می ده . هر وسیله ای که شما استفاده کنید در آن ویندوز حضور خواهد داشت. که به نظر یه جور تهدید میاد.






در ساعت ۷:۴۳ بالمر تقریبا بلند شده بود.

۷:۴۳ بعد از ظهر ” امروز آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ویندوز – ویندوز واقعی – است که بر روی نسل های بعدی سیستم های بر چیپ (SOC)  در حال اجرا می باشند.





۷:۲۴ بعد از ظهر هنگامی که سیستم های ARM مورد اقبال عمومی مواجه شد، این عمل به عنوان یک حرکت بزرگ به سمت جلو برای ماکروسافت محسوب شده است، اما همانطور که ممکن است تصور کنید، مصرف کنندگان موارد ابهام مختلفی در مورد آن دارند. این مسئله که شرکت بتواند در پشت سیستم هایی که از رده خارج می شوند معطل نمانند به عنوان یک مسئله مهم برای شرکت مطرح است… اما در مورد اینکه این گونه سیستم ها چه عاقبتی خواهند داشت، زیاد اهمیتی ندارد. آنها به سادگی نسخه  قدیمی شده ویندوز را اجرا می نمایند.



۷:۴۱ بعد از ظهر  کلمات اینجا معنی پیدا می کنند – ساختاری جدید برای ARM .” این گفته های ویندوز در مورد ARM می باشد”.



۷:۴۰ بعد از ظهر حالا مایک نسخه از ARM را نشان می دهد.” این یک اجرای زنده است، مشاهده می کنید که ویندوز بر روی ARM در حال اجرا می باشد”. البته برنامه های کاربردی شما بر روی سیستم ARM کار نخواهد کرد.

۷:۴۰ بعد از ظهر ماکروسافت با آینده نگری و سازگار نمودن برنامه های کاربردی ویندوز مشتری های خود را حفظ می نماید.” تمام این موارد امروزه قابل اجرا است”. این اجرا بر روی سیستم اینتل   x86 می باشد. پس می بینید که برنامه های کاربردی ویندوز شما بر روی این کامپیوتر ویندوز قابل اجرا می باشد— جالب نیست؟



۷:۳۹ بعد از ظهر استیو: “نسخه های آینده ویندوز دارای واسط های کاربری امروزی می باشند”.

۷:۳۹ بعد از ظهر مایک برگشته است. اوایل امروز کمپانی سیستم های SOC در حال اجرا بر روی ویندوز را نشان می دهد.این ” نسل بعدی ویندوزها است”. اما ظاهر آن شبیه ویندوز ۷ است. کمپانی تغییرات موجود در واسط کاربری (اگر تغییری وجود داشته باشد)  را نشان نداده اند. تصور کنید ویندوز ۷ می باشد. این آن چیزی است که در اختیار دارید.



۷:۳۷ بعد از ظهر  ” مایک این شانس را دارد که به شما مواردی که در هنگام ارسال محصولات وجود دارد را  نشان دهد—اما من می خواهم محصولاتی که قابل ارائه هستند را به شما نشان دهم.”



۷:۳۷ بع ” قابلیت پشتیبانی از SOC به عنوان یکی از مراحل بسیار مهم برای ویندوز و صنعت می باشد. افراد از وسایشان انتظارات فراوانی دارند—توان مناسب، طول عمر باتری زیاد… ویندوز با در نظر گرفتن این موارد سعی نموده است با حفظ کیفیت و انعطاف پذیری همه آنها را برای مشتریان خود فراهم آورد.”

۷:۳۶بعد از ظهر  ” خوب حالا ما در مورد قسمت های بعدی که می خواهیم معرفی کنیم بسیار هیجان زده شده ایم — هر دو مورد x86 و ARM.”



7:35 بعد از ظهر  ” اوایل امروز ما در مورد نسخه جدید ویندوز صحبت کرده ایم— گفتیم که طراحی آن طوری بوده است که تجهیزات اینتل، Qualcomm، NVIDIA، AMD و تگزاس را پشتیبانی نمایند.”

۷:۳۵ بعد از ظهر  ” من به عنوان یک کاربر نمی توانم بگویم چقدر از مشاهده این سیستم ها هیجان زده شده ام.”

۷:۳۴ بعد از ظهر  بریم سراغ استیو. ” تنها محدودیتی که تصور می توانیم بکنیم اینست که کامپیوترهای شخصی چه چیزی می توانند باشند.”



۷:۳۴ بعد از ظهر  ” شما در حال مشاهده سطح وسیعی از مکانها می باشید. استیو اگر شما برگردید، می توانید به ما بگوئید آن بیست عدد موجود بر روی صفحه نمایش شبیه چیست. به نظر من بیست رقم می باشند.”



۷:۳۳ بعد از ظهر   همانگونه که ما می توانیم مشاهده کنیم برخی از تکنیک های لمسی بر روی محصولات ویندوز قابل مشاهده است اما کمپانی آنها را محدود به کاربری تجاری خود نموده است. چرا این فناوری ها را به تابلت های ماکروسافت گسترش نمی دهد؟



۷:۳۲ بعد از ظهر  سطح جدید امروزه به اتمام رسیده است—این نسخه ای است که قبلا در فناوری جالب  PixelSense قابل مشاهده بود که در آن هر پیکسل به عنوان یک دوربین مستقل می توانست عمل کند، به این معنی که شما می توانستید یک تکه کاغذ را بر روی صفحه نمایش قرار داده و توسط این فناوری آنچه که شما بر روی این کاغذ می نوشتید قابل خواندن بود.صفحه نمایش همچنین دارای سنسورهای اینفرارد برای تماس های لمسی بود.



۷:۳۱ بعد از ظهر   همانطور که یکی می گفت تمامی این سیستم ها آماده سفارش هستند.

۷:۳۰ بعد از ظهر  مایک در حال نمایش تابلت ۷ ویندوزی ۱۲ اینچی جدید مخصوص ایسوس می باشد که دارای قلم ورودی نیز می باشد. این وسیله دارای قابلیت  رد کردن کلی می باشد، در نتیجه در هنگام نوشتن هیچگونه اشتباهی رخ نخواهد داد. در صورتیکه قلم آن فعال نباشد خاصیت غلط گیری آن فعال نخواهد بود.



۷:۲۸ بعد از ظهر  حالا بر گردیم به PC7 سامسونگ که قبلا شرح داده شد.

۷:۲۸ بعد از ظهر  حالا مایک به سمت صفحه نمایشی دوگانه ایسر که به تازگی نشان داده بودیم حرکت نموده است. حضار بسیار از این مورد استقبال کرده اند.



۷:۲۷ بعد از ظهر  قیمت آن خیلی بالا نیست – کمتر از ۵۰۰ دلار است.

۷:۲۴ بعد ازظهر حالا او به سمت HP DM1 رفته است. ببینید قیمت آن نسبتا زیاد است. البته در آن AMD نیز ترکیب شده است.

۷:۲۶ بعد ازظهر مایک در حال نشان دادن دموی عملکردی بسیار بزرگی می باشد—که تمامی آنها در IE9 دارای شتاب دهنده سخت افزاری می باشند.



۷:۲۵ بعد ازظهر مایک در حال نشان دادن سیستم های Sandy bridge است—کارمندان زیادی که اغلب ما آنها را در CES مشاهده می کنیم.

۷:۲۵ بعد ازظهر ” حالا می خواهم از آقای مایک آنجیلو دعوت کنم تا برای شما کامپیوترهای جدیدی را نمایش دهد.”



۷:۲۴ بعد ازظهر ” مشتریان به اینجا می آیند که تا انتظارات خود را از توانمندی انواع کامپیوترهای شخصی بر اساس فاکتورهای گوناگون را مشاهده نمایند.”

۷: ۲۴ بعد ازظهر ” سال گذشته شرکت کنندگان در این نمایشگاه تنها محصولات مبتنی بر کامپیوترهای شخصی ویندوزی را ارائه نمودند— دراین نمایشگاه سیستم های بیشتری حتی از سال های قبل وجود دارد.”



۷:۲۳ بعد ازظهر ” ما خبرهای خوبی امروز خواهیم داشت، و من می خواهم آنها را در این متن قرار دهم. سال گذشته ما در مورد اینکه سرعت استقبال از ویندوز ۷ چقدر زیاد بوده است صحبت کردیم… در هر ثانیه ۷ کپی از آن فروخته شد. این مکان بهترین محل برای تجربه کردن محیط وب مدرن می باشد. IE9 جهش بزرگی در زمینه آنچه که یک برنامه مرورگر می تواند انجام دهد می باشد. امروزه حدود ۲۰ میلیون نفر از نسخه بتا IE9 استفاده می نمایند. ما در حال توزیع ویندوز Live در بین بیش از ۵۰۰ میلیون نفر در سراسر دنیا می باشیم.



۷:۲۲ بعد ازظهر ” هنگامی که من در حال نشان دادن تلفن  ویندوز به افراد بودم، آنها به من می گفتند که این تلفن چقدر شاداب به نظر می رسد، چقدر احساس خوبی به شخص می دهد و مهمتر اینکه چقدر زیبا است. یک محصول دیگر است که من می خواهم در مورد آن با شما صحبت نمایم – و آن کامپیوترهای شخصی ویندوز می باشند.”



۷:۲۱ بعد ازظهر و بالمر برگشته است!

۷:۲۱ بعد ازظهر لیز می گوید که نسخه های بعدی سیستم عامل با سرعت بسیار بیشتری بازیها و برنامه های کاربردی را بارگزاری می نمایند.



۷:۲۰ بعد ازظهر اوه الان لیز نحوه کپی و پیست کردن را به ما نشان داد. کار می کند پس خوب است. حال او تمامی خصوصیات اصلی ویندوز تلفن ۷ را نشان می دهد. اگر واقعا اطلاعات جزئی تری را می خواهید باید متن مرور ما را ملاحظه نمایید—ما فکر می کنیم هرچه شما بیشتر آگاه شوید کار ما راحتتر خواهد بود.



۷:۱۹ بعد ازظهر شماره اشاره ۶: برنامه های کاربردی خارق العاده و دارای نام های بزرگ. Fandango، آمازون، بانک آمریکا

۷:۱۸ بعد ازظهر مجتمع بودن به عنوان یکی از خصوصیات شگفت انگیز تلفن های هوشمند می باشد. ما ممکن است این تلفن را بخریم.



۷:۱۸ بعد ازظهر شماره پنج : مرکزیت داشتن. نه همانند مجتمع کردنی که ما در ابتدا شنیده بودیم.

۷:۱۸ بعد ازظهر شماره ۴: یک صدا و تصمیم گیری. ” من کنجکاو هستم که میزان گرمای هوای میامی چقدر می تواند در روند بازی فوتبال در آنجا تاثیر گذارد… من امتیاز لازم را بدست آوردم. من می توانم این کار را برای انبار کالاها، نمرات ورزشی، اطلاعات پرواز و موارد بیشتر دیگری استفاده نمایم.”



۷:۱۶ بعد ازظهر بالمر به نظر مطبوع می باشد.

۷:۱۶ بعد ازظهر ” من امشب یک میز درجه یک برای شام می خواهم ..ورود و خروج”



۷:۱۶ بعد ازظهر “هنگامی که این کار را امشب انجام دادیم، ما به گروه بزرگ مهمانی تبدیل می شویم که من فرض می کنم برنامه ای دارند – - و این مطلب ما را به شماره سه می رساند… جستجو از طریق صدا.”

۷:۱۵ بعد ازظهر شماره دو : نگاه کردن و رفتن. لیز در مورد مطلبی که زندگی را در برگرفته است به ما مواردی را می گوید: ” آنها زنده هستند، و آنها تغییر می کنند” همانند حباب؟



۷:۱۴ بعد ازظهر نکات کوتاه – - لیز یک تصویر بالا به پائین گرفته است.



۷:۱۴ بعد ازظهر ” اول ، دوربین – - چند بار شده که شما بدلیل اینکه دوربین در دسترس نبوده است صحنه های مناسبی را از دست داده اید؟ ما فکر می کنیم که می توانیم این کار را به صورت بهتری انجام دهیم..”  اوه بله  پرش به سمت دوربین جهشی است که ما در WP7 آنرا می بینیم.



۷:۱۳ بعد ازظهر ” اگر زندگی شما همانند من باشد، در این صورت شما نیز فردی هستید که بسیار کارهای فراوان دارد، بنابراین من می خواهم به شما ۷ چیزی را که برای افرادی همانند ما بسیار مهم می باشند را به شما نشان دهم.”

۷:۱۳ بعد ازظهر  اوه – این خانم واقعا جدی و سخت کوش است.

۷:۱۲ بعد ازظهر ” ما به زودی نسخه بروز شده آنرا منتشر می کنیم – - که شامل نسخه بروز شده ای که اعمال کپی و پیست در آن اضافه شده و سرعت آن نیز بهینه شده است. ما همچنین تلاش می کنیم که تا اواسط سال ۲۰۱۱ این تلفن ها را در Verizon و Sprint آماده تحویل به مشتریان نماییم. من از تمامی شما می خواهم که این تلفن را مشاهده نمائید، بنابراین از لیز سولان از تیم تلفن ویندوز می خواهم که به روی صحنه بیاید.”



۷:۱۲ بعد ازظهر ” بهر حال اولین اقدام معرفی این تلفن به مردم است. هنگامی که افراد آنرا مشاده کردند، با آن احساس راحتی می نمایند. نتایج بسیار هیجان انگیز می باشد. ۹ نفر از ۱۰ مشتری موجود در AT&T گفته اند که این محصول را به دیگران توصیه نموده اند. ما سرمایه گذاری بلند مدتی را برای آینده درنظر گرفته ایم.”



۷:۱۱ بعد ازظهر ” ما تنها در چند هفته گذشته چند عنوان مهم به مجموعه کارهای خود اضافه کردیم: Kindle، بانک امریکا،  Fruit Ninja – در حال حاضر در حدود ۵۵۰۰ برنامه کاربردی در بازار تجاری موجود می باشد. ۱۰۰ برنامه کاربردی در هر روز. ۲۰ میلیون وسیله نیز توسط ما رجیستر شده است.”



۷:۱۰ بعد ازظهر ” ما بهترین ابزارهای آفیس، ویندوز، Xbox، Xbox زنده، Bing و برنامه های دیگر را با یکدیگر مجتمع نموده ایم که یک تلفن بزرگ تولید نمائیم. واکنش افراد به این محصول بسیار زیاد بود. ما ۹ تلفن را در ۶۰ کشور توزیع نموده ایم.”



۷:۰۹ بعد ازظهر ” تلفن ویندوز ۷ متفاوت از سایر تلفن ها می باشد. ما سوالات مختلفی را مطرح کردیم – - آیا می توانیم آنها را بیشتر استفاده نماییم؟ آیا می توانیم آنها استفاده آنها را راحتتر کنیم؟ این گوشی منحصرا طراحی شده تا مشتریان گوشی های هوشمند از آن لذت ببرند. ما طراحی آنرا طوری انجام داده ایم که افراد بتوانند راحتتر و سریعتر کارهای خود را با آن انجام دهند.”



۷:۰۸ بعد ازظهر ما در اینجا برخی از عنوان های زومبی تعریف شده را مشاهده می کنیم.

۷:۰۷ بعد ازظهر او چه جالب! اتاق بازی برای تلفن ویندوز!

۷:۰۷ بعد ازظهر یک ویدئوی دمو درمورد Xbox بر روی WP7در حال نمایش است. شبیه برخی از تیترهای جدیدی است که در راه ها دیده می شوند.

۷:۰۶ بعد ازظهر ” تمام پولی که شما در می آورید برای کاراکتر شما در Xbox صرف می شود.”



۷:۰۶ بعد ازظهر ” افسانه ها در مورد تلفن ویندوز ۷ به حقیقت می رسند – - افسانه چوگان با سکه.”

۷:۰۶ بعد ازظهر حالا استیو در مورد Xbox بر روی تلفن های ویندوز ۷ صحبت می نماید.



۷:۰۵ بعد ازظهر ” شما ابداعات بیشتری از تیم ما در سال ۲۰۱۱ خواهید دید. Xbox به عنوان مرکز اصلی اتاق شما درخواهد آمد. این به عنوان تلویزیون شما، اخبار ورزشی شما،  تراکنش های اجتماعی شما عمل خواهد کرد که تمامی این اتفاق ها از طریق صفحه بزرگی در خانه شما رخ خواهند داد.”



۷:۰۴ بعد ازظهر ” ما پیش بینی می کردیم که در حدود ۶ میلیون سنسور کینکت بفروشیم.. ما روند آنرا تند کرده و در حدود ۸ میلیون سنسور در سراسر جهان فروش داشته ایم.”



۷:۰۴ بعد ازظهر اعضای Xbox زنده در حدود ۳۰ میلیون نفر می باشند. Xbox به عنوان پرفروش ترین کنسول در شش ماهه اخیر در امریکا بوده است. ما انتظار داریم که در سراسر دنیا حدود ۵۰ میلیون عدد از اینها را به فروش برسانیم.”



۷:۰۳ بعد ازظهر بهار در راه است!



۷:۰۳ بعد ازظهر ” آواتار کینکت برای تمامی اعضای طلائی Xbox زنده رایگان خواهد بود.”



۷:۰۳ بعد ازظهر بالمر برگشته است”ممکن است این تصویر خودم باشم اما آواتار به صورت زیبایی می تواند برای سر مو درست نماید.

۷:۰۲ بعد ازظهر اوه آواتار کینکت جائی است که شما به طور مجازی می توانید دوستان خود را بیابید.



۷:۰۱ بعد ازظهر هرکسی که از کنتیک استفاده می کند می داند که این وسیله صدا و حرکات بدن شما را دنبال می کند، اما حرکات صورت شما را چطور؟ این وسیله می تواند لبخند شما، ابروها، دهان و … را تشخیص دهد…ما این خصوصیت را آواتار کنتیک می نامیم.”



۷:۰۰ بعد ازظهر اوه بالمر به صورت یک آواتار برگشته است.

۷:۰۰ بعد ازظهر ” حالا شما آنرا دارید – - تمامی سرگرمی های دلخواه شما. فیلم ها، موزیک، تلویزیون و ورزش ها. تمامی اینها در همین لحظه اتفاق می افتند. از زمان خود استفاده نمایید.”

۷:۰۰ بعد ازظهر رون برخی از خصوصیات تعاملی ESPN را نشان می دهد – - این یک پیش بینی آزمایشی دانشگاهی است، که شما می توانید به تیمی که فکر می کنید برنده مسابقه است رای دهید.



۶:۵۹ بعد ازظهر رون عاشق دیدن فوتبال و حرف زدن در مورد آن است . او عاشق صحبت کردن در مورد حوادث فوتبال از طریق Xbox است.



۶:۵۷ بعد ازظهر ” اجازه دهید در مورد ورزش صحبت نماییم – - همه حرفها در مورد ESPN است.”



۶:۵۷ بعد ازظهر این تمامی کنترل های کینکت را دارد .



۶:۵۷ بعد ازظهر همچنین Hulu Plus نیز به همراه Xbox زنده می باشد.



۶:۵۷ بعد ازظهر ” شما اینرا در هیج جای دیگر نمی توانید پیدا کنید. اما مردم سوال می کنند، Netflix چطور است؟ دو سال قبل، Xbox اولین محصولی بود که Netflix را به همراه Xbox عرضه نمود، امشب من اعلام می نمایم که شما به زودی قادر خواهید بود که کینیت را در Netflix داشته باشید.”

۶:۵۶ بعد ازظهر حالا رون برای ما یک موزیک پخش نموده است. او عاشق موزیک Tron:Legacy است و آنرا اجرا می نماید.



۶:۵۵ بعد ازظهر ” ببینید کنترل کردن فیلم ها با استفاده از کینت چقدر ساده است—شما حتی نیازی به یادآوری محل کنترل نیز ندارید.” زینگ! صدا از آنجاست، ریموت کنترل.



۶:۵۴ بعد ازظهر اوه در هوای گرگ و میش : تیرگی دیده می شود. رون ادعا می کند که این برنامه را در آخر شب دیده است.  ما نمی دانیم وی چگونه توانسته است آنرا متوقف نماید.

۶:۵۴ بعد ازظهر رون فکر می کند که شروع کار ” ترسناک است”.

۶:۵۳ بعد ازظهر خوب حالا ما برخی از خصوصیات هدایت کینت را بررسی می کنیم … هدایت صوتی.



۶:۵۳ بعد ازظهر رون فهرستی از تمای خصوصیات مورد استفاده را در ویدیو نشان می دهد.

۶:۵۲ بعد ازظهر ” همانطور که امروز صحبت کردیم میلیونها نفر در سراسر دنیا از طریق Xbox زنده، درخواست های خود را در مورد برنامه های تلویزیونی، موزیکم و فیلم های مورد علاقه خود را اعلام می کنند. اجازه دهید که ببینیم شما چگونه می توانید تمامی این علایق خود را با وصل شدن کنترل نمائید و گوشه چشمی به آنچه رخ می دهد بیاندازیم. رون فوربیز به ما نحوه انجام این کار را نشان می دهد این طور نیست رون؟”



۶:۵۱ بعد ازظهر اشلی تیزدال! نیک کانون! کینت سبب ایجاد قوانینی برای مدرسه شده است.



۶:۵۱ بعد ازظهر بالمر بر روی صحنه تنها فرد ناامید کننده بود.



۶:۵۱ بعد ازظهر ” این محصولات باعث گردید سال ۲۰۱۰ بزرگترین سال در تاریخ Xbox ها شود.”  و در الان نوبت ویدیو می باشد—یک ویدیو که نشان دهنده سال عجیب Xbox می باشد. یادآوری می کنم که Xbox جدید را مدنظر قراردهید. چون بسیار جالب است.

۶:۵۰ بعد ازظهر ” و تنها دو ماه قبل، ما جسورانه ترین اقدام خود را انجام دادیم … کینت. شما کنترل کننده خواهید بود . چیزی که هیچ چیز دیگر در این دنیا به آن شبیه نمی باشد.”

۶:۴۹ بعد ازظهر ” اما سرگرمی ها محدود به بازیها نمی شوند و مواردی از قبیل موزیک، فیلم ها، فیس بوک و بقیه را نیزشامل می شوند.”

۶:۴۹ بعد ازظهر ” یک دهه قبل ما یک قدم به سمت تغییر بازی های خانگی برداشتیم. ما با Xbox شروع کردیم— که دهها میلیون نفر از مردم را از طریق Halp, COD و بقیه موارد به یکدیگر ارتباط می داد— مرحله بعد Xbox زنده است که باعث می شود Xbox به عنوان پیش رو و مرکز اصلی بازیهای خانگی شناخته شود.

۶:۴۸ بعد ازظهر “محصولاتی را که من اشاره نمودم حاصل فناوری های بزرگی بوده است که ما تولید نموده ایم. امشب در این نمایشگاه، ما می خواهیم نه تنها آنچه که انجام داده ایم را با شما در میان بگذاریم بلکه محصولاتی که در آینده خواهند آمد را نیز معرفی می نماییم.

۶:۴۸ بعد ازظهر ” من می خواهم از یک میلیون مشتری ما تشکر نمایم.”

۶:۴۷ بعد ازظهر ” عصر بخیر و خوش آمدید. سال ۲۰۱۰ سال بسیار هیجان انگیزی برای مشتریان ما بود. ما در این سال WP7، آفیس ۲۰۱۰ و کینت را ارائه کردیم. ما شاهد رشد Bing و Azure بوده ایم و همینطور موفقیت متحیر کننده ویندوز۷ را مشاهده کردیم. این سال شبیه هیچ کدام از سالهای گذشته نبوده است.

۶:۴۷ بعد ازظهر ” آقای استیو بالمر خوش آمدید!” تشویق فراوانی برای استیو انجام گردید.

۶:۴۶ بعد ازظهر اوه—نمایش های گرافیکی بسیار جالبی در حال اجرا می باشند.

۶:۴۶ بعد ازظهر گری در حال توصیف بیوگرافی استیو می باشد. ” لطفا در خوش آمد گویی به ماکروسافت همراه من باشید.”

۶:۴۵ بعد ازظهر ” او فردی دقیق، جالب و احساساتی می باشد، وی ماکروسافت را با توانایی خود در مدیریت و راهبری متحیر نموده است.”

۶:۴۴ بعد ازظهر این جوان عاشق ماکروسافت می باشد.

۶:۴۴ بعد ازظهر گاری فهرستی از استعداد هایی که در اینجا نادیده گرفته شده اند را تهیه نموده است. او در حال معرفی استیو می باشد.

۶:۴۳ بعد ازظهر ” ما در اینجا با جمع آوری مجموعه ای از مجریان توانمند می خواهیم هیجان خاصی پدید آوریم.

۶:۴۳ بعد ازظهر اون نگاه کنید گاری شاپیرو کتاب خودش را وارد نمود. ” Comeback”—کار می کند!

۶:۴۲ بعد ازظهر ما در اینجا پذیرای بزرگترین مجموعه الکترونیکی جهانی هستیم. CES همواره در حال نوع آوری در بیش از ۲۰ حوزه تکنیکی می باشد.

۶:۴۱ بعد ازظهر شاپیرو به ما نشان می دهد که ما از چه تعداد رخداد و غرفه می توانیم بازدید نماییم. نمایشگاه CES دائما در حال بهبود خود بوده و دارای ایده ها و رویدادهای جدید هیجان انگیزی نیز می باشد.

۶:۴۱ بعد ازظهر به نمایشگاه بین المللی CES خوش آمدید. این بهترین هفته من در طول سال می باشد. نمایش از سال گذشته بزرگتر می باشد، که باید از کسانیکه در اخبار را پوشش داده و مخترعان گرامی تشکر نمایم.

۶:۴۰ آقای گری شاپیر صحنه را ترک کرد.

۶:۴۰ بعد ازظهر ما در این کلوب شبانه خواهیم بود در تمام شب، حداقل تا ساعت ۹ شب خواهیم بود.

۶:۳۹ بعد ازظهر تصاویر آماده می شوند امیدواریم.

۶:۳۹ بعد ازظهر خیلی خوب، در ابتدا ما قطعاتی از برنامه ضبط شده CES   را مشاهده خواهیم کرد. دینامیت بر روی استریو می باشد. و منظور از استریو  سیستم های صوتی غول پیکری می باشند.بر روی صفحات نمایشگر مراحل نشان داده می شود و به ما حالتی دست می دهد که گویی در همان نمایشگاه حضور داشته ایم.

۶:۳۸ بعد ازظهر برنامه آغاز می شود.

۶:۳۸ بعد ازظهر چراغها را کم کنید.

۶:۳۵ بعد ازظهر همانطور که خانم ها و آقایان می دانند، پهنای باند موجود در اینجا بسیار بد می باشد. اینجا شبیه اینست که شما در داخل یک قبر در درون تابوت در داخل یک جعبه که درون آن اشغال باشد، قرار گرفته باشید.

۶: ۳۴ بعد ازظهر ما از همگی برای همکاری صمیمانه آنها تشکر می نماییم.

۶:۳۳ بعد ازظهر خیلی خوب موزیک را قطع کنید… حالا موزیک های دیگری را پخش نمایید.

۶:۳۲ بعد ازظهر ” لطفا گوشی های خود را در حالت بی صدا قرار دهید..” مردم در حال آمدن می باشند. لازم به یادآوری است که همه ما اینجا با هم  هستیم.

۶:۳۱ بعد ازظهر از یکی از نقاط داخل جمعیت در وگاس ونوس، استیو بالمر در حال پیدا کردن راهی برای ورود به صحنه می باشد.

۶:۲۸ بعد ازظهر سیستم های صوتی و تصویری روشن می شوند.

۶:۲۷ بعد ازظهر موزیک شروع شده است، مردم در حال جیغ زدن می باشند، یک زن غش کرده است. بله اینجا نمایشگاه ماکروسافت در CES می باشد. ما بر روی صندلی هایمان نشسته ایم و برنامه در حال شروع شدن می باشد.




دوباره ما اینجا جمع شده ایم که تمامی اخبارکلیدی مرتبط با CES 2011 ماکروسافت که بارها در مورد آن صحبت شده است را به هم مرور کنیم. آیا ما در این نمایشگاه موارد زیر را می توانیم مشاهده نماییم:تجهیزات یا نرم افزار تلفن ویندوز ۷ جدید ؟ یا ظهور ویندوز ۸ ؟ تعداد زیادی تبلت های جدید؟ Xbox های توسعه داده شده؟ بروز شدن های مرکز رسانه ؟ و ماهواره‌های مخابراتی؟ البته آخری را جدی نگیرید!
چیزی که شما می توانید نسبت به آن اطمینان حاصل کنید اینست که ما تمامی اخبار و رویدادها را در کمترین زمان و همانطور که اتفاق افتاده است برای شما بازگو می نمائیم. تمامی دقایقی که استیو بالمر با اشتیاق فراوان در مورد این نمایشگاه صحبت نموده است را سعی کنید مشاهده نمایید. تنها از طریق شبکه Engadget می توانید این اخبار را به این صورت دنبال نمایید. پس از ساعت ۹:۳۰ ESTیا همان۶:۳۰ PST همراه ما باشید.

منبع: engadget

به نقل از گویا آی تی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد