اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

‎میکروفن Meteor محصولی زیبا و منحصر به فرد از Samson


Meteor یکی دیگر از جاذبه های نمایشگاه امسال است. طراحی زیبای این میکروفن اولین گزینه ای است که بیننده را به سوی خود جذب می کند. این میکروفن وسیله بسیار مناسبی برای ضبط موسیقی بر روی کامپیوتر و ابزار ایده آلی برای...


Meteor یکی دیگر از جاذبه های نمایشگاه امسال است. طراحی زیبای این میکروفن اولین گزینه ای است که بیننده را به سوی خود جذب می کند. این میکروفن وسیله بسیار مناسبی برای ضبط موسیقی بر روی کامپیوتر و ابزار ایده آلی برای استودیو خانگی، Skype ،iChat و نرم افزارهای تشخیص صدا است.


‎با میکروفن Meteor می توانید ضبط صدایی با کیفیت فوق العاده را داشته باشید که به نظر می رسد در رویا ضبط شده است. Meteor با دیافراگم خازنی ۲۵ میلیمتری دارای یکی از بزرگترین دیافراگم های موجود در میکروفن های USB است.


‎ الگوی دریافت صوت cardioid این میکروفن نیز دریافت فرکانسها را صافتر خواهد نمود و رزولوشن صدای 44.1/48kHz و کیفیت ۱۶ بیتی آن نتایج بسیار خوب، با کیفیت صدایی کاملاً حرفه ای بدون توجه به آنچه که ضبط می شود را به شما خواهد داد. (Cardioid به معنای منحنی قلبی شکل است و در واقع الگویی است که میکروفن به آن حساس است. پس بدین ترتیب در این نوع میکروفن حساسیت صدا بیشتر از جلو و تا اندازه ای از کناره های میکروفن خواهد بود)


Meteor با روکش کرومی و با پایه های قابل تنظیم خود طرح شگفت انگیزی را بوجود آورده که ظاهر بسیار زیبایی را به میز کار شما خواهد داد. قابلیت تنظیم پایه ها نیز به شما این امکان را خواهد داد که بسته به نیاز خود بتوانید آن را در حالت بهینه قرار دهید.


‎همچنین یک خروجی هدفون استریوی ۱.۸ اینچی نیز روی این میکروفن تعبیه شده تا امکان کنترل آنی صدا را به شما بدهد و با سوئیچ قطع صدای آن امکان صحبت خصوصی در حین ویدئو کنفرانس را خواهید داشت.
‎از آنجایی که Meteor نیاز به هیچگونه نرم افزار و درایوری ندارد می توانید به راحتی آن را به هر کامپیوتری از جمله PC یا Mac متصل کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد