اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

عینک آفتابی مجهز به دوربین و نمایشگر، محصول مشترک پولاروید و لید




طرفداران محصولات Lady Gaga به یاد دارند که چند سال قبل عینکی از این وی دیدند که به جای شیشه هایش از صفحه نمایشگر آی پاد استفاده شده بود و کاربر عینک می توانست با ...




طرفداران محصولات Lady Gaga به یاد دارند که چند سال قبل عینکی از این وی دیدند که به جای شیشه هایش از صفحه نمایشگر آی پاد استفاده شده بود و کاربر عینک می توانست با اتصال سیم عینک به آی پاد، کلیپ های صوتی و تصویری را بر روی دو شیشه این عینک فانتزی پخش کند.
امسال نیز شرکت پولاروید با طرحی از لیدی گاگا عینکی مخصوص با خود به نمایشگاه CES 2011 آورده. عینکی که در زیر شیشه های آن یک دوربین و دو صفحه نمایشگر OLED جاسازی شده است.
اندازه هر یک از صفحه های نمایشگر، ۱.۴ اینچ است. کاربر می تواند با زدن کلیدی که در قسمت پل بینی عینک قرار گرفته از صحنه ای عکس بگیرد و همان لحظه آن را بر روی نمایشگرهای دو قلوی عینک به نمایش بگذارد. همچنین این قابلیت را دارد که تصاویر ذخیره شده بر روی کارت های حافظه SD را بخواند و آنها را نمایش دهد.
ظاهر این عینک شبیه به یک عینک آفتابی معمولی و بسیار شیک است. اما فکر نمی کنم که نگاه کردن از فضای اندک بالا و پایین صفحه نمایشگرها کار آسانی باشد.
گفتگوها حاکی از آن است که احتمالا در بهار ۲۰۱۱ شاهد ورود این محصول به بازار هستیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد