اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

‏Y570 و Lenovo Y470 رایانه هایی با سریعترین بوت ویندوز در جهان

Y570 و Lenovo Y470 رایانه هایی با سریعترین بوت ویندوز در جهان 
لپ تاپ های جدید ‫Y570 و Lenovo Y470 وجوه مشترک زیادی با دیگر کامپیوترها دارند اما نه زمانی که شما برای استفاده از سیستم عجله داشته باشید و بخواهید سریعتر در دسترس قرار گیرند. در چنین حالتی تنها موضوع حائز اهمیت این است...

Y570 و Lenovo Y470 رایانه هایی با سریعترین بوت ویندوز در جهان 
لپ تاپ های جدید ‫Y570 و Lenovo Y470 وجوه مشترک زیادی با دیگر کامپیوترها دارند اما نه زمانی که شما برای استفاده از سیستم عجله داشته باشید و بخواهید سریعتر در دسترس قرار گیرند. در چنین حالتی تنها موضوع حائز اهمیت این است که این مدل ها در کمتر از ۱۰ ثانیه بوت می شوند و سیستم عامل ویندوز را آماده کار تقدیمتان می کنند. این شرکت ادعا می کند این لپ تاپ ها سریع ترین سرعت بوت سیستم عامل ویندوز را در اختیار شما قرار میدهد.‬

‎سرعت بوت شدن Y470 چهارده اینچی و Y750 با نمایشگر ۱۵.۶ اینچ، ریشه در تکنولوژی RapidDrive لنووو دارد. هر دو مدل دارای ۸ گیگابایت رم و هارد ۱ ترابایتی هستند. درایو Blu-ray و کارت گرافیگ Geforce 555m با یک گیگابایت حافظه نیز از دیگر خصوصیات این دو مدل است.

Y570 همچنین به این معجون 3D را نیز اضافه کرده و اگر شما به دنبال یک لپ تاپ سه بعدی می گردید این مدل گزینه مناسبی خواهد بود. این بود بخش جالب ماجرا!

‎و حالا بخش نه چندان خوب داستان اینجاست که عمر باطری این دو لپ تاپ فقط ۴ ساعت است. و میدانیم که برای استفاده در شرایط واقعی این زمان باز هم کمتر خواهد بود به خصوص با چنین کارت گرافیکی (که قابل تغییر می باشد). اینطور که معلوم است این دو مدل برای استفاده های طولانی مدت ساخته نشده اند و نیز Y470 و Y570 با وزن بالای ۲.۲ و ۲.۵ کیلوگرمی خود بیشتر می توانند جایگزین کامپیوترهای رومیزی شوند.

‎اگر ویژگی های Y470 و Y570 توانسته توجه شما را جلب کند و می توانید کمی صبر و تحمل داشته باشید این دو مدل در ماه May امسال با قیمت اولیه ۹۰۰ دلار در اختیار شما خواهند بود.
narenji
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد