اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

ارایه نرم‌افزار امنیتی رایگان از سوی مایکروسافت

ارایه نرم‌افزار امنیتی رایگان از سوی مایکروسافت

همکاران سیستم- شرکت مایکروسافت نسخه دومِ نرم‌افزار امنیتی Microsoft Security Essentials را به صورت رایگان عرضه کرد تا از این پس کاربران آسان‌تر از قبل بتوانند در مقابل خطرات امنیتی خود را ایمن کنند.
شرکت مایکروسافت چهار ماه قبل نسخه بتای این نرم‌افزار امنیتی را روانه بازار کرده بود و هم‌اکنون با رفع همه نواقص آن‌، نسخه نهایی این محصول را به صورت رایگان به دست کاربران رسانده است. این نرم‌افزار به یک موتور هوشمند مجهز شده است که به صورت خودکار رایانه‌ها را مرتب اسکن می‌کند تا از وجود هرگونه اختلال امنیتی مطلع شود. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به سازگاری آن با Firewall ویندوز و بررسی اختلالات و مشکلات سیستم‌های عامل ویندوز ویستا و 7 اشاره کرد.
شرکت مایکروسافت همزمان با عرضه این محصول نرم‌افزار دیگری را با نام Forefront Endpoint Protection 2010 و به صورت غیررایگان ارائه کرد. این نرم‌افزار که برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ تولید شده است، قابلیت‌های مشابهی را با نرم‌افزار MSE ارایه می‌دهد و ابزارهای مدیریت شبکه را به صورت یکپارچه در خود جا داده است.
طبق نتایج آخرین بررسی بین‌المللی شرکت مایکروسافت، صاحبان 80 درصد رایانه‌های شخصی در آمریکا به صورت مرتب برنامه‌های ضدویروس خود را به‌روز می‌کنند. در این میان تنها 40 درصد صاحبان ویندوز به صورت مرتب سراغ برنامه‌های به‌روزرسان امنیتی می‌روند و آن‌ها را در اختیار می‌گیرند.
شرکت مایکروسافت با عرضه این نرم‌افزار امنیتی رایگان می‌کوشند علاقمندی کاربران برای استفاده از برنامه‌های ضدبدافزار را افزایش دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد