اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اصلی‌ترین منبع درآمد ویکی‌لیکس از دست رفت

اصلی‌ترین منبع درآمد ویکی‌لیکس از دست رفت

ایسنا- ویکی‌لیکس اصلی‌ترین منبع درآمد خود را از دست داد زیرا شرکت پیپال که ارائه‌کننده سرویس پرداخت آنلاین است، حساب خود را برای جمع‌آوری کمک به ویکی‌لیکس مسدود و اعلام کرد:‌ این سایت افشاگر در حال انجام اقدامات غیرقانونی است.
مسدود شدن حساب جمع‌آوری کمک مالی برای سایت افشاگر ویکی‌لیکس در حالی انجام می‌شود که این سایت تحت فشارهای دولت آمریکا از سرورهای آمازون در این کشور خارج شد و دولت‌های خارجی نیز به هکرها هم‌چنان به آن فشار می‌آورند.
چند روز پیش سایت ویکی‌لیکس صدها هزار سند محرمانه درباره سیاست خارجی آمریکا و سایر کشورهای خارجی منتشر کرد که باعث اعصبانیت مقام‌های دولتی آمریکا و این کشورها شد.
این اسناد هم‌چنین باعث شد سازما‌ن‌های تجاری اینترنتی مرتبط با پیپال نیز تحت سوءظن و بررسی قرار گیرند. کمک مالی به سایت ویکی‌لیکس از طریق اینترنت از امروز ممکن نیست و هر فردی که تلاش کند به این سایت کمک کند، با این پیام روبه‌رو می‌شود:‌ "دریافت‌کننده قادر در شرایط فعلی قادر به دریافت پول نیست".
پیپال اعلام کرد که ‌مسدود شدن حساب ویکی‌لیکس به خاطر نقض قوانین اینترنتی است؛ ما از وب‌سایت‌هایی که به انجام اقدامات غیرقانونی می‌پردازند، حمایت نمی‌کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد