اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

ایسر نت‌بوک‌های نشاط‌آور عرضه کرد

ایسر نت‌بوک‌های نشاط‌آور عرضه کرد

 

ایتنا- شرکت Acer به تازگی سری جدید نت‌بوک‌های خود را تحت عنوان سری شاد (Aspire One Happy) معرفی کرد.


در محصولات این سری سعی شده است از رنگ‌های شاد و روحیه‌بخش مانند آبی، ارغوانی، صورتی و سبز خوش رنگ استفاده شود. شرکت سازنده دلیل استفاده از این رنگ‌ها را استفاده از قدرت رنگ‌ها جهت القای حس شادی و آرامش به کاربران عنوان کرده است.

Acer برای محصولات این سری دو سیستم عامل در نظر گرفته است. سیستم عامل آندروید برای بوت شدن سریع و دسترسی به اطلاعات آنلاین و سیستم عامل ویندوز7 برای انجام سایر کارها که برای تغییر سیستم عامل از اندروید به ویندوز نیازی به راه‌اندازی مجدد سیستم نیست.

باتری این مدل نیز بسیار قدرتمند است و می‌تواند با یکبار شارژ کامل انرژی مورد نیاز جهت 8 ساعت کار مداوم دستگاه را تامین کند. اما مهمترین قابلیت و مشخصه این محصولات که در آینده‌ای نزدیک توسط سازگار عرضه می‌شود، توان بالای ارتباطی آنهاست.

این محصولات قابلیت اتصال به شبکه‌های با سیم و بی‌سیم محلی (LAN)، بلوتوث و سیم کارت‌های نسل سوم (3G) را دارد. این محصولات 10.1 اینچی بسیار زیبا و باریک طراحی شده‌اند و تنها 24 میلی‌متر ضخامت دارند.

وزن این مدل‌ها نیز به همراه باتری 6 سلولی تنها 1.25 کیلوگرم است. نمایشگر این محصولات نیز از انواع LED با ضریب تصویر 16:9 در نظر گرفته شده است. از سایر مشخصات این مدل‌ها نیز می‌توان به پردازنده تک هسته‌ای اتم N450 و یا دو هسته‌ای اتم N550 و 2 گیگابایت حافظه اشاره کرد.

همچنین در این مدل‌ها هارددیسک با ظرفیت حداکثر 250 گیگابایت و موتور گر افیکی مجتمع اینتل استفاده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد