اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

گیگابایت به سوی پل شنی خیز برداشت

گیگابایت به سوی پل شنی خیز برداشت

 

ایتنا- گیگابایت، شرکت پیشرو و تولید کننده شاخص دنیای مادربرد و کارت گرافیک، نسل جدید مادربردهای خود با بهره‌مندی از معماری جدید Sandy Bridge اینتل و چیپست‌های P67و H67 را رونمایی و عرضه کرد.


مادربردهای نسل جدید گیگابایت که برای اولین بار با PCB های مشکی رنگ و ظاهری متفاوت تولید می‌شوند از سوکت جدید LGA 1155 بهره می‌برند و از نسل جدید تراشه‌های Core i3, i5 و Core i7 اینتل پشتیبانی می‌کنند.

گیگابایت در نسل اول سری جدید مادربردهای خود 5 مدل را معرفی نموده است. چهار مادربرد P67A-UD7، P67A-UD5، P67A-UD4و P67A-UD3P که بر اساس چیپست P67 تولید شده‌اند و H67A-UD3H که مادربردی بهره‌مند از چیپست H67 است.

این مدل‌ها علاوه بر پشتیبانی کامل از تراشه‌های نسل جدید 1155 اینتل و حافظه‌های DDR3، از درگاه‌های USB 3.0و SATA 3 بهره می‌برند. گیگابایت در تولید این مادربردهای از PCBهای مشکلی رنگ دو اونس مس با دو برابر ضخامت بیشتر لایه‌های عایقی استفاده کرده است و با بهره از سینک‌های خنک کننده مشکی و طلایی رنگ ظاهری متفاوت به آنها بخشیده است.

مادربردهای نسل جدید گیگابایت از فناوری‌های انحصاری نظیر مدار تغذیه 24 فاز بهره می‌برند. مدل P67A-UD7 که پیشرفته‌ترین در این نسل به حساب می‌آید، از سه شکاف PCI-Express 2.0 و درگاه‌های USB Power 3x بهره می‌برد.

گیگابایت همچنین قول امکاناتی خاص و تفاوت برای اورکلاکرها را داده است و همچنین مدلی محرمانه از سری P67 که قرار است بصورت اختصاصی برای اورکلاکرها تولید شود و هنوز نام آن مشخص نیست. این مادربردها به زودی در بازار داخلی توزیع خواهند شدو در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد