اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

اخباردنیایی فناوری و کامپیوتر

اخبار و اطلاعات جدید فناوری و کامپیوتر

جدال مرورگرها بر سر سرعت

پیش فرض جدال مرورگرها بر سر سرعت




دو شرکت بزرگ مایکروسافت و اینتل برای بهبود سرعت نمایش تصاویر گرافیکی در نسخه جدید مرورگر اینترنتی اینترنت اکسپلورر همکاری می‌کنند.

مایکروسافت پیش از این اعلام کرده است که نسخه بتای مرورگر اینترنت اکسپلورر 9 را به‌زودی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این در حالی است که رقابت بسیار سختی بین مرورگرهای متن‌باز نظیر کروم و فایرفاکس با اینترنت اکسپلورر به چشم می‌خورد.

گفتنی است طراحان مرورگرهای کروم و فایرفاکس در یک سو تمرکز خود را روی افزایش سرعت گرافیکی مرورگرهای خود قرار داده‌اند و از سوی دیگر مایکروسافت با همکاری اینتل قصد دارد امکان سرعت بالای اجرای تصاویر را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

شرکت تولید کننده تراشه اینتل نیز به منظور همکاری با مایکروسافت در جهت افزایش سرعت اجرای تصاویر گرافیکی در نسخه جدید مرورگر اینترنت اکسپلورر قصد دارد تراشه جدیدی با قابلیت افزایش سرعت گرافیک رایانه که به صورت سیلیکونی طراحی شده است را در آینده نزدیک به بازار معرفی کند.

با این وجود آمارها نشان می‌دهد که همچنان 60 درصد از کاربران از اینترنت اکسپلورر و 23 درصد از فایرفاکس و 5/7 درصد از مرورگر کروم برای گشت و گذارهای اینترنتی خود استفاده می‌کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد